19 Ekim 2012 Cuma

Ece Temelkuran


“Sakın, dedi kendine, korkma. Bir hafta önceydi, anlamıştı. İnsan çok yalnızken, bir tane daha kendinden doğuruyordu içinde, Korkma, desin diye.”
“Ne yaparsan yap sadece bir hikaye kalıyor geriye. Anlatılınca yalan gibi, hiç olmamış gibi gelen.”
“Herkes kendi günahını unutur, ama kimse alacağı intikamı unutmaz.”
“İnsan, yarası yarasına denk geleni seviyor demek ki.”
“Bir insan bir insanda başka bir hayatın kapısını görünce aşık olur. Ne mutluluktur öte yandaki, ne de tadıyla meraklandıran bir acı. Aşk diye buna denir: bir insan bir insanda tekinsiz bir ev görür. insan, yarası yarasına denk geleni seviyor demek ki.”

“Sende ne çok fazla şey var şimdi. O yüzden gidemiyorsun belki. Tıklım tıklımsın sen; ellerin ana baba günü. Bırak, sıkı sıkı tutmadığında seni bırakacak olan sesleri.”
“Hayatlar evler gibi olabilse keşke. Kapısına kilit vurup biraz dışarı çıkabilseniz. Selam veren tanıdıklara, 'kusura bakmayın ben bir süreliğine ben değilim, kendim de. Tatildeyim' diyebilseniz.”
“Biz, çok güldüğümüzde daha gülerken ağlayacağımızı düşünüp suratını asan insanlarız.”
“Kadınlar, dünya üzerinde yaşayan, verilmiş sözlere inanan son canlı türüdür.”
“Bir insan bir insanda başka bir hayatın kapısını görünce aşık olur.. İnsan, yarası yarasına denk geleni seviyor demek ki.”
“Biz, çok güldüğümüzde daha gülerken ağlayacağımızı düşünüp suratını asan insanlarız...”
“Hayatlar Evler Gibi Olabilse Keşke! Kapısına Kilit Vurup Biraz Dışarı Çıkabilsek, Selam Veren Tanıdıklara 'Kusura Bakmayın Ben Bir Süreliğine Ben Değilim, Kendimde Tatildeyim' Diyebilsek.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder