14 Mayıs 2012 Pazartesi

Özdemir Asaf

"Ben yürümeye başlayınca denizlerin üstünde karalarda koşanlar durup bana baktılar. Ben de gittim sığınacağım adaları birer birer batırdım."
" Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın. Bu yılan doğadaki yılandır, toplumdaki değil. Yanlış anlaşılıyor."
" Dost gerçekleri.. Düşman işine geleni.. Deli ağzına geleni.. Aşık içinden geçeni söylermiş."
" Kendi bahçesinde dal olamayanın biri, Girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor."
"  Evlilik, iki kişilik yalnızlıktır."
" İki yüzlünün dilinde tat, kalbinde ise fesat gizlidir."
" Özgürlüğü elinden alınan çocuğa büyük derler."
" İnsanlar gelmeleriyle boşluk dolduranları severler, gitmeleriyle boşluk yaratanlara aşık olurlar."

" İnsanın zamanı varsa, herşeyin gelmesini beklemeye mecburdur. Her şeyi varsa eğer; Zamanın geçemesini beklemeye mahkumdur."
" Ne zaman imkansızı seversen, işte o zaman gerçek seversin."
" Sustuğunu bilen olgundur, bildiğini susan değil."
" Bir seni görsün istiyorsan gözüm, bir beni görmeli gözün."
" Ağzında yalan varken konuşma!"
" Herkes fazlasıyla sevmiş, Ben eksikleriyle de sevdim oysa."
" İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı ? Bu, insana bağlı."
" Ne para istiyorum ne de pul. Tek bir istediğim var, o da yalansız bir kul."
" insanı bedenen ameliyat etmek için bayıltmak gerekir,ruhen ameliyat etmek için se ayıltmak."
" Kolay mıdır bir anda herşeyden vazgeçip gitmek, Yoksa herşeye rağmen gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek?"
" Unutsun beni demişsin, bu bana imkansız geliyor. Çünkü unutmam için önce seni hatırlamam gerekiyor."
" Yanına kadar koştuktan sonra, Bir adım daha atamayacaksan eğer; Oraya kadar sakın koşma. Sana değil, bekleyene yazık olur"
" Şu hayvan o kadar vahşî ki.. Onun üstesinden ancak insan gelebilir."
" sen bana bakma ben senin baktıgın yerde olurum."
" İki tür nokta var ; biri önüne ve ardına bakar , biri ardına bakmaz ardını noktalar."
" Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu!.. Gelmemen büyük yalnızlığımı doldurdu."
" Sevilenin yanlışı görünmez, sevilmeyenin görüntüsü yanlıştır."
" Her seven sevilenin boy aynasıdır. Sevmek sevilenin o aynaya bakmasıdır."
" Ölünceye kadar seni bekleyecekmiş, Sersem. Beni seni beklerken ölmem ki. Beklersem."
" Yaşamak için bırakılmış bir yön baktım, yoktu: Ben direnmek için elimden gelin yaptım."
" Solan renkleri boyamakta o boyasız boyacı."
" Güçlü olmanın türlü yolları vardır, dürüst olmanın bir tek."
" Ben sevmekten hiç borçlu çıkmadım."
" Bir kelimeye bin anlam yüklediğim zaman sana sesleneceğim."
" Dünüyle ünlü insanlar bugün gün yüzü görmezler."
" Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat herşeye bedeldir."
" Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz."
" Sevmeyi Bilmiyosan Kullanma O İki Kelimeyi ! “Yani Ne Sen Kirlet Ağzını O Sözle. Ne de O Söz Ağlasın Kimin Eline Düştüm Diye."
" Anı bahçelerinde üşümek sıcaktı."
" Ölüm; ben seni utanç ile titrerken gördüm."
" Beni öyle bir yalana inandır ki ömrümce sürsün doğruluğu."
" Gerçek değer; gelmesi boşluk dolduran değil gitmesi boşluk yaratan."
" Yolun geleceğini çizdim, geçmiş gibi."
" Açlık insanı öldüren, partileri yaşatan bir olaydır."
" Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler."
" Bir sevgiyi anlamak, bir yaşam harcamaktır… Harcayacaksın!"
" Bugüne en uzak gün, dün."
" Benimle ömür geçer mi ki dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi ? dedi. İşte bu bana bir ömür yetti."
" Bir kez geçer, bir insan bir karşı’ya, Ondan sonra artık herşey karşı’dır."
" İnsan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş."
" Seni bulmaktan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam bitirmek değil de, Sana hep hep yeniden başlamak isterim."
" Bir insan treni kaçırırsa başka bir tren gelir onu alır. Bir ulus treni kaçırırsa başka bir ulus gelir onu alır."
" Dün sabaha karşı kendimle konuştum. Ben hep kendime çıkan bir yokuştum. Yokuşun başında bir düşman vardı. Onu vurmaya gittim ve kendimle vuruştum."
" Her korkan kaçmaz. Ama her kaçan, korkaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder